Regulamin Zwrotów dla Produktów Specjalnych w Sklepie Internetowym Home&Garden 24
§ 1 DEFINICJE
Dni robocze – dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy w Polsce.
Kodeks cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
Konsument – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
Konto – uregulowana odrębnym regulaminem nieodpłatna funkcja Sklepu (usługa świadczona drogą elektroniczną), dzięki której każdy podmiot korzystający ze Sklepu może założyć w Sklepie swoje indywidualne konto.
Kupujący – każdy podmiot kupujący w Sklepie.
Kupujący uprzywilejowany – Kupujący, który jest Konsumentem lub Przedsiębiorcą uprzywilejowanym.
Przedsiębiorca uprzywilejowany – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, ale nieposiadającą dla niej charakteru zawodowego.
Regulamin – niniejszy regulamin.
Sklep – sklep internetowy Home&Graden24 prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem https://homeandgarden24.pl/.
Sprzedawca – GRZEGORZ KRZYSZTOF TABOROWSKI, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą E-Imperium Grzegorz Taborowski, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8311614671, nr REGON 522681303, Kolonia Bałucz 12, 98-100 Kolonia Bałucz.
Ustawa o prawach konsumenta – ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
1. Postanowienia Ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady zwrotów produktów, które ze względu na swój charakter lub sposób wykonania, nie podlegają możliwości zwrotu w sklepie internetowym Home&Garden 24.
1.2. Klient dokonując zakupu w sklepie internetowym Home&Garden 24, akceptuje niniejszy regulamin oraz jest zobowiązany do zapoznania się z jego treścią przed finalizacją zamówienia.
2. Produkty, których nie można zwrócić
2.1. Ze względu na specyfikę oraz charakter, poniższe produkty nie podlegają zwrotowi:
- Maty przygotowywane na indywidualny wymiar: Produkty te są wykonywane na specjalne zamówienie klienta, według podanych przez niego wymiarów, co uniemożliwia ich ponowną sprzedaż.
- Rośliny doniczkowe: Żywe rośliny są towarami o zmiennym charakterze, wrażliwymi na warunki transportu oraz przechowywania. Zwrot roślin doniczkowych nie jest możliwy ze względu na możliwość pogorszenia ich stanu.
- Żywy trawnik w rolce: Produkt ten jest przygotowywany na zamówienie i posiada krótki okres trwałości, co sprawia, że jego zwrot nie jest możliwy.
3. Wyjątki od zasad braku możliwości zwrotu
3.1. Wyjątkiem od powyższej zasady są przypadki, w których produkt:
- Został dostarczony do klienta uszkodzony.
- Jest niezgodny z zamówieniem, np. inny rozmiar maty niż zamówiony.
- Wykazuje wady fabryczne lub wady ukryte.
3.2. W przypadku stwierdzenia wady, klient ma obowiązek niezwłocznie skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta Home&Garden 24 w celu ustalenia dalszego postępowania.
4. Procedura Reklamacyjna
4.1. Wszelkie reklamacje dotyczące produktów wymienionych w pkt 2 należy zgłaszać drogą elektroniczną na adres e-mail Biura Obsługi Klienta lub telefonicznie.
4.2. Reklamacja powinna zawierać:
- Numer zamówienia.
- Opis wady lub niezgodności produktu.
- Zdjęcia ilustrujące wadę (jeśli to możliwe).
- Dane kontaktowe klienta.
4.3. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od daty ich zgłoszenia.
5. Postanowienia Końcowe
5.1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 09.08.2024
5.2. Sklep internetowy Home&Garden 24 zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie. Wszelkie zmiany będą publikowane na stronie internetowej sklepu i wchodzą w życie z dniem ich publikacji.
5.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego oraz ustawy o prawach konsumenta.
Home&Garden 24 dba o pełne zadowolenie swoich klientów, jednak ze względu na specyfikę niektórych produktów, prosimy o przemyślane zakupy oraz dokładne zapoznanie się z powyższymi zasadami.